|
|||||||||
Kodulehe uuendamist toetas Norra toetusprogramm
|
Alatöörühmade töö Klienditöö dokumentatsiooni ühtlustamise alatöörühm Eesti Naiste Varjupaikade Liidu poolt kuuluvad töörühma Astrid Maasing, Lilli Andrejev, Stina Andok, Vaike Pähn, Eha Reitelmann. Dokumentatsiooni ühtlustamiseks kaardistati töörühmas tugikeskustes kasutusel olevad dokumendid ning loetleti üles need, mida hetkel ei kasutata, kuid mille järele tuntakse vajadust. Lepiti kokku, et alates 2018. aastast võetakse kõigi naiste tugikeskuste poolt kasutusele ühtse vormiga juhtumiplaan. Juhtumiplaan sisaldab: ● isikuandmete ankeeti; ● kliendi perekonda ja alaealisi lapsi puudutavat infot; ● nõusolekut isikuandmete töötlemiseks; ● nõusolekut suhtlemiseks peale teenuselt lahkumist; ● hinnangut isiku abivajadusele, sh andmed kogetud vägivalla kohta ja ohvri seisundi kirjeldus; ● riskihindamise küsimustikku (seostub MARAC küsimustikuga); ● küsimustikku ohvri seisundi hindamiseks teenusele saabumisel ja teenuse lõpetamisel; ● tegevuskava, sh turvaplaan ja juhtumi vahehindamise, lõpphindamise ja järelhindamise vorm. Lisaks juhtumiplaanile tuleb kõigil tugikeskustel kehtestada kodukord/sisekorra- eeskiri, mille üldnõuded tulenevad teenusekirjeldusest ja mis vastab konkreetse tugikeskuse töökorraldusele. Lisaks ülaltoodule on soovituslik kasutada järgmisi dokumente: ● majutusleping ja majutuslepingu lõpetamise dokument; ● teenusest keeldumise põhjendamise vorm (aluste näidisloetelu töötatakse välja); ● kliendi tagasiside ankeet (soovitav töötada välja elektroonne lahendus); ● konfidentsiaalsuslepe (iseseisvana või töölepingu osana); Alatöörühmas töötati välja 2018. aasta aruandevorm, mis põhineb statistika vormil, mida paljud tugikeskused on juba varem kasutanu. Lisaks aruande vormile tuleb tugikeskustel esitada 2018. aastast alates SKAle krüpteerituna klientide nimekiri, kellele on teenuseid osutatud. Ressursside vajaduse analüüsi alatöörühm Naiste tugikeskuse teenuse osutamiseks vajalike ressursside kaardistamiseks moodustati ressursside vajaduse analüüsi alatöörühm. Alatöörühma eesmärgiks seati sisendi kogumine teenuse komponentide, hindade ja mahu planeerimiseks. Ressursside hindamiseks paluti rühma liikmetel exceli formaadis tabelis ära kirjeldada kõik kuluartiklid, mis teenuse iga komponendi osutamiseks on vajalikud, ning esitada kuluartiklitega kaasnevad kulud. Ressursside kaardistuse tagasiside laekus kümnelt naiste tugikeskuselt. Eesti Naiste Varjupaikade Liidu poolt kuuluvad töörühma Astrid Maasing, Kairi Jakustand, Leili Mutso, Lilli Andrejev, Merle Albrant, Eha Reitelmann. Töörühm jõudis järeldusele, et olemasoleva korralduse juures on ühe naiste tugikeskuse kulumudel aasta kohta järgmine:
Kvaliteedijuhise alatöörühm Eesti Naiste Varjupaikade Liidu poolt kuuluvad töörühma Leili Mutso, Merle Albrant, Piia Roosileht, Stina Andok, Vaike Pähn, Eha Reitelmann |
||||||||
Tuukri põik 10a-9, 10120 Tallinn Kontakttelefon: 5624 0606 E-post: info@naisteliin.ee |