|
|||||||||
Kodulehe uuendamist toetas Norra toetusprogramm
|
Projekti tegevused ja tulemused • Naiste tugikeskuste ja tugitelefoni töötajate koolitamine aastatel 2013-2016 • Soolise vägivalla alase koolitajate koolitussüsteemi juurutamine Kolme aasta jooksul toimus 14 kahepäevast koolitust kogumahuga 224 tundi, kus osales kõigist tugikeskustest kokku üle 80 töötaja ja vabatahtlikku. Välja koolitatud on 17 koolitajat, kes on võimelised edaspidi ise läbi viima naistevastase vägivalla teemalisi koolitusi oma maakonnas. • Õppereis Norrasse 2014. aastal 5-päevasel õppereisil osalesid kõigi 13 naiste tugikeskuse töötajad, kes said ülevaate vägivalla ohvrite abistamise süsteemist Norras. • Naiste tugikeskuste teenusestandardite väljatöötamine 2013. aastal Valmis teenusekirjeldus, mis aitas ühtlustada teenuste osutamist üle Eesti. • Regulaarse supervisiooni korraldamine naiste tugikeskuste ja tugitelefoni 1492 töötajatele aastatel 2013-2016 Kokku said töötajad supervisiooni 542 tunni ulatuses. • Soolise vägivallaga kokku puutuvate spetsialistide koolitamine aastatel 2014-2015 Viies maakonnas toimusid piirkondlikud võrgustikukoolitused, kus osales kokku 172 eri valdkondade spetsialisti. • Avalikkuse informeerimine soolisest vägivallast ja kättesaadavatest teenustest aastatel 2013-2016 Kõik naiste tugikeskused said uue kodulehe või täiendasid olemasolevaid kodulehti. Trükkisime ja levitasime tugikeskuste ja tugitelefoni teenuseid tutvustavaid visiitkaarte ja brošüüre. Levitasime tugitelefoni 1492 tutvustavaid audio- ja videoklippe. • Temaatiliste aastakonverentside korraldamine igal aastal 25. novembril 2013. aastal konverents “Mehed naistevastasest vägivallast” 2014. aastal konverents “Ava silmad” 2015. aastal konverents “Abi naistevastase vägivalla ohvritele- kuidas edasi?” · Uuringud projekti tulemuste hindamiseks • Omnibuss-uuring 2013. ja 2016. aastal, et hinnata teadlikkust naiste tugikeskuste ja tugitelefoni poolt pakutavatest teenustest Teadlikkus mõlemast teenusest oli kasvanud. • Tugikeskuste ja ja tugitelefoni klientide teenusega rahulolu küsitlus (elektroonilised ja paberkandjal küsimustikud) 2014-2015 Intervjuud tugikeskuste klientidega 2015. aastal (intervjueeriti 20 naist, uuringu viis läbi Tartu Ülikooli teadur Kadri Soo) Uuringust selgus, et naised olid väga rahul tugikeskustest saadud abiga. Nad olid üllatunud neile pakutud abi mitmekülgsusest ja heast kvaliteedist. • Tugitelefoni 1492 tasuta teenuse pakkumine 2013-2016 2013. aastal töötas tugitelefon 12 tundi, alates 2014. aastast 24 tundi ööpäevas. Vastamine toimus eesti ja vene keeles. • Psühholoogiline ja juriidiline nõustamine naiste tugikeskuste juures 2013-2016 Kõigi 13 tugikeskuse klientidele osutati kokku üle 6200 tunni psühholoogilise nõustamise või psühhoteraapia teenust ning üle 4600 tunni juriidilise abi teenust. |
||||||||
Tuukri põik 10a-9, 10120 Tallinn Kontakttelefon: 5624 0606 E-post: info@naisteliin.ee |